Mysig söndag

Kom hem för ett tag sedan, har handlat o lagat mat/ätit också.
Det var jättekul att träffa Fia förut :D Mötte henne o Lina i Åhlens city, men Lina åkte hem nästan direkt så jag o Fia umgicks bara vi två innan hon skulle åka hem till Gööötet. Vi satte oss ner o bara pratade, önskar vi hade haft mer tid! Men vi får umgås massa på jullovet, tillsammans med Karin, Malin o Catti, hoppas jag :D
När vi sagt hejdå på centralen åkte jag direkt tillbaka till Sollentuna o tog en sväng in på Sollentuna köpcentrum, det nya som snart är färdigt :) Hittade huuuur mkt som helst jag ville ha men det får vänta, ska bara önska mej pengar o presentkort i julklapp ;P Det var i vilket fall som helst jättemysigt att gå runt där, fast det hade ju varit mysigare om jag hade någon med mej ;P


Visst ser det mysigt ut?:)
Palmer, vattenfall, skön belysning, fräscht, fin inredning..
Var extra mysigt att gå där idag för ett liveband spelade julmusik, åhh :)
Ska dra med mej Ea dit till helgen ;)


Nu ska jag kolla på Gossip girl, sedan måste jag diska o göra i ordning här, ikväll går Heartbreak hotel på tvn:n o självklart ska jag se på den ;) Så jävla rolig!

PUSS!

Jag idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0