Temavecka



Vilken skön o bra dag det var i skolan idag!
Denna veckan är det ju temavecka, så vi har bara massa saker vi inte har i vanliga fall o går bara halvdagar. 
Idag började vi först med pilates, o fy bövelen vad jobbigt det var men gud vilken bra träning det är, synd att det inte finns med på vårt ordinarie schema. Det kändes sååå skönt efteråt iaf!
Efter det hade vi drama, med Thomas nånting, som faktiskt var grymt kul :D Kan bero på att läraren var så himla rolig o bra. Ser fram emot att ha det igen på torsdag faktiskt :)

Imorgon har vi yoga och sedan afrikanskt.
Vet inte var jag fick ifrån att vi skulle ha flamenco under veckan, som jag skrev i ett tidigare inlägg, visste att det var något jag inte kom på o så chansade jag bara på det, haha, men kollade schemat idag o det var visst bollywood det var ;P Haha Madde är borta som vanligt! 

 Vi slutade 14.15 idag men vi stannade kvar ganska långt efter o käkade lunch/pratade,
sedan har jag handlat också så det är därför jag inte är hemma förrän nu. Har slängt i tvätt o så med ;P Är jag inte duktig så säg?

Ikväll blir det en luuugn tv-kväll. Känns så skönt de kvällar man faktiskt har tid med det. Är så himla trött o har ont i huvudet också, somnade nämligen inte förrän runt 1 inatt men det gjorde inget, tänkte jag, eftersom jag inte behövde gå upp förrän 9, då vi som sagt började 11 idag. Men runt 6 blev jag väckt av det jääävla dräneringsarbetet de håller på med här precis utanför mitt fönster, faaaaaan vad störande när man är aaastrött o bara vill somna om för man vet att man har några timmar till att sova men så går det inte att somna om pga ett jäävla oväsen från grävmaskiner o skit! Åhh.. Räcker det inte att de börjar vid 8 eller nåt när det är precis utanför ett bostadshus?! Lär bli väckt av detta vid halv 6 tiden varje morgon lääänge nu, o det är ju lika störande även om jag ska upp vid 7! Den timmen är ju behövlig! Faan.. Dra o dränera nånannanstans ;P

Jaja. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll iallafall.
Nu ska jag fixa nåt att äta!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0