Måndag

Idag har jag tvättat, gjort ärenden på stan, ringt viktiga samtal, städat och bakat.
Eller så har jag sovit bort hela dagen o ligger kvar i sängen fortfarande.
Ni väljer ;P
Nej skämt åsido, att vända tillbaka dygnet gick väl sådär idag, men när jag inser att jag faktiskt inte har något jag behöver göra idag o dessutom kollar ut genom fönstret o ser vädret så gör det ingenting längre. Borde inte ens göra något för armen/nacken/skuldran ska faktiskt vara i stillhet!
Däremot ska jag ta tag i kosten idag, tror jag slagit rekord i hur mycket man kan gå upp i vikt på en vecka. Har vräkt i mig onyttigheter varje dag, så that's the price you've gotta pay, antar jag ;) Det har varit jäkligt gött att inte bry sej måste jag erkänna men nu får det vara nog, annars kommer jag inte ens orka börja dansa igen när armen blir bra :P Att jag dessutom måste vila, vila, vila o inte har tränat på... fan.. EN MÅNAD, gör ju inte saken bättre. Ja, hela 3 veckor har jag suttit o bara tittat på i skolan o nu har det ju varit lov en vecka. Kul för mig att jag förmodligen tappat allt vad muskler, vighet, utåtvridning osv heter.. Men jag ska kämpa som en idiot för att snabbt komma tillbaka igen när väl armen är återställd!

Över till något helt annat, Djävulen bär Prada var jättebra tyckte jag! Den gick ju på tv:n igår för er som missade det.
Perfekt film en kall, höstig, mysig söndagskväll :)



Skönt att se en "vanlig" film också efter alla skräckisar jag kollat på under Halloweenveckan. Götapetter. Jag som är så lättskrämd också. Iofs har inte så många av dem varit bra. I lördags kollade vi ju som sagt på Trick 'r treat, o den var ju bara helt konstig? Okej jag får väl erkänna att det blev lite läskigt ibland fast den var ju egentligen mer rolig, eller inte rolig men man liksom "haha, jaha? vad hände nu?" O hur många mördare fanns det egentligen i filmen?:P Jaja. Efter den kollade vi (om ni undrar vilka vi är så är det fortfarande jag, Ea, mamma, Daniel o Andreas;P) även på den nya filmen My Bloody Valentine.



Den var ju något läskigare men ändå en av de kassaste skräckfilmerna jag sett :P Den var riktigt dålig! Visst att de flesta morden var riktigt grymma (inte grymma som i coola), men resten: handlingen, skådespelarna, händelserna, dialogerna.. Nej usch, den kändes som en b-film.. Inte speciellt sevärd.

Av alla vi kollat på under veckan måste jag säga att The unborn har vart bäst, sjukt creepy och om man vill bli skrämd, ofta, ska man se den :)

Men nu kurrar magen som tusan här, inte ätit nåt än idag så det är fanimejen dags!

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: mikkan

apapapapaaaap!! klaga inte på dean (i my bloody valentine) han e ju den heeetaste som finns fifan. love him omg omg.. mördaren asså :P

2009-11-03 @ 10:37:33
Postat av: mikkan

apapapapaaaap!! klaga inte på dean (i my bloody valentine) han e ju den heeetaste som finns fifan. love him omg omg.. mördaren asså :P

2009-11-03 @ 10:37:55
Postat av: Madde

haha ja jag har alltid tyckt han e rätt het i smallville fast nu såg han mest liten o töntig ut ;P

2009-11-03 @ 13:53:45
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0