Danslokalen

Har precis kommit hem från danslokalen, varit där o tittat på högsta jazzen.
Kul att träffa alla gulliga elever igen :)
Sitter hemma hos baby nu som nördar tv-spel så då får jag passa på att nörda här ;)

Här har ni lite bilder från danslokalen, fast dom jag tog igår:


cafeterian


vadå? vit? jag?


Galloppigott, hahahahaha. Nästan så jag dog av skratt när jag såg detta. Ser ni inte de roliga...?!^^ Haha jag dör. Galoppigott.


"Hmm..." säger Mikkan.


Det är mysigt där minsann!
Själva danssalen glömde jag att ta kort på.

Innan jag drog dit har jag varit hos farmor o farfar hela eftermiddagen. ♥
Dom håller på o renoverar om o behövde last-/lyfthjälp så då följde jag med pappa o lillebror dit även fast jag ju inte kunde hjälpa till nåt (armjävel) men det var så längesen jag träffade farmor o farfar så ville med ändå :) Morbror, moster o kusiner var där med! Fikade/åt kvällsmat o hade mysigt efteråt.
Men det gjorde lite ont i mitt hjärta att se hur det såg ut där nu, ni vet, farmor o farfars hus som man varit i så många gånger som liten, det blir ju ett så himla nostalgiskt ställe, har tusenmiljoner barnminnen därifrån o man vill att det ska se ut som det alltid gjort! Men dom hade fått skador på huset o var tvugna att bryta upp o renovera...=S Buhu. Dumma skador.

Jaja nejnej nu ska väl vi åka hem till mej o mysa a little bit innan det är dags för att sleepa a mucho bit.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0