Skrattinfluensan



Har precis haft århundradets längsta skrattanfall :P
Har bara legat här o seriöst gapskrattat åt ingenting i över en timme nu, hahaha,
stackars Ea som var trött o ville sova (han har somnat nu;P), men jag kunde inte hjälpa det,
ni vet när det bara bubblar upp o man försöker stoppa men det bubblar upp igen o tillslut bryter man ut i gapskratt :P Så har jag haft de i över en timme nu utan att kunna sluta o så kan inte Ea hålla sig för skratt heller eftersom jag skrattar så o så tar det liksom aldrig slut :P Eller.. de gjorde de ju men... Haha ja nu har jag skaffat mig några extra års livslängd iaf ^^
Antar att jag e övertrött eller nåt så det är väl dags för mig att försöka sova också nu då :P

Imorgon kanske blir min sista dag på denna jord för då ska jag förmodligen vaccinera mig!

Natti!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0