Friiiiiday

Oj vad frånvarande jag varit idag. Men jag har jobbat hela dagen, sedan haft middag med familjen o Ea o så haft Idol-kväll såklart ;) Jag o älskling myste till det riktigt med ischokladglass, banan o chokladsås. ♥
Måste bara säga att FAN vad Erik ägde ikväll! Har inte riktigt fastnat för honom förut, trots att han gjort mkt bra, men ikväll dog jag lite. Det var grymt helt enkelt, han spöa ju skiten ur de andra ;) My goood vilken röst! Tove är ju också helt underbar, det tycker jag hon är varje gång så jag fattar inte varför juryn börjat klaga så på henne, surhövven! Hon är asball tycker jag. Stop pickin on her ;P

 
Finalister, of course!

Yeahyeah. Idag mår jag mkt bättre än igårkväll/natt som tur är. Är sjuukt trött o seg o har fortfarande ont i huvudet, blir yr lätt o mår illa, plus att jag känner mig helt handikappad eftersom jag har ont i båda armarna nu vilket gör det mesta lite svårt, hehe, men annars så! Så länge jag slipper feber o frossa så är jag nöjd ;P

Nu börjar det närma sig "hemfärd" till Sthlm igen.
Har endel att hinna med i helgen men på söndag kväll åker jag tillbaka. Blandade känslor inför det, kommer bli svårt att åka hemifrån nu när man varit här ett tag o vant sig vid att vara med familjen o Ea varje dag o slippa sova ensam. Har lite ont i magen inför hur jag ska klara mig med matpengar osv denna månaden också. MEN det ska bli loooovely att få komma tillbaka till skolan igen, träffa klassen o lärarna o titta på massa greeeat danciiiiin' igen ;) (Ja, för dansa får jag ju inte än...=S) Ska ju även till en kiropraktor på måndag and I hope he can fix me.

Nej nu måste jag koncentrera mig på idolröstningen! (hehe nörd..)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0