I'm alive

Jag har feber, ont i huvudet, mår illa, är yr o armen gör ont som inni (ja, inte nervskadadearmen alltså utan vaccin-armen), men jag lever! Dessvärre är jag inte trött fast jag verkligen behöver sova nu, ska jobba imorgon =S Hur faen ska det gå undrar jag?

Efter jag tagit den där jäkla sprutan i eftermiddags åkte jag, bror o mamma hem till mormor o morfar där vi åt middag, sedan åkte jag till min kusin Therese o har varit där resten av kvällen :) Vi träffas inte alltför ofta nuförtiden så det var fanimejen dags ;P Vi pratade, fikade o tittade på tv, myspysigt :)

Ea hämtade mig runt 10 o vi har hunnit med att titta på några O.C-avsnitt men nu ligger han däckad här bredvid mig som vanligt o jag e avis för jag vill också vara däckad! Får panik snart, VILL BARA SOVA! Orkar iaf inte skriva mer, ska nog lägga mig o läsa en stund innan jag sluter mina ögon för idag.

Nattinatt, PUSS ♥

Bilder från idag:



Jaja, kass bild, jag vet:P


Smiiile






Hittade en otrooooligt gammal körkortsteori-bok hos mormor o morfar,
det tyckte jag var kul ^^






Kusin & jag :)


Kommentarer
Postat av: NICOLE IVARSSON

Snygg "outfit" :)

2009-11-06 @ 13:07:24
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0