I miss my lovely ones

Idag har jag o Ea (med hans familj) varit på kalajs hos hans kusin som fyllde år idag + att de slog ihop det med farsdags-firande av Ea's pappa o morfar o kusinens pappa :P
Det bjöds på potatisgratäntg, kalkon, kyckling, rostbiff, rostade grönsaker m.m m.m o sedan chokladtårta till efterrätt. ♥ Jag blev PROPPMÄTT!

Ikväll händer absolut ingenting, tyvärr. Jag är nämligen skitsugen på att hitta på något kul (är myyycket piggare idag, wiie)! Hade hoppats på att få träffa Fia o Catti som äääntligen är hemma i Säffle båda två men dom hade tyvärr annat för sig, 65-årskalas o släktmiddag, o imorrn är det min tur att vara upptagen innan jag åker tillbaka till Sthlm så det gick åt skogen =S
Saknar mina vänner så otroligt mkt, ALLA pluggar i olika städer o det är så svårt att hinna ses :( Men på jullovet, då jäklar ska det bli andra bullar ;P


LOVE


Jag & Catti


Karin & jag


Jag, Catti & Maja


Malin & Fia


Fia & Jag


Jag o Malin

Tur att jag har fått träffa Mikaela iallafall ♥
Men jag saknar henne redan också! =S
Fast på torsdag kommer hon o Ingalill antagligen till mig i Sthlm :D SKITKUL ska de bli!

Nej hörrni, nu ska jag se vad man kan hitta på för kul.
PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

åh vilka mysig kort! ja jullovet måste vi ses, och juldagen ska vi ut! :) spikat väll? =)

2009-11-07 @ 22:08:35
URL: http://maaliiinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0