Torsdagskvällen :)

I torsdagskväll överraskade jag älskling med tända ljus, choklad, en stor, fin ros, middag o efterrätt :) Gjorde hasselbakspotatis m. lövbiff o gräddsås + baguette, sedan kladdkakemuffins med grädde o nonstop på (som jag la så de skulle föreställa hjärtan men de blev la sådär;P), muums!
Ville göra något fint för honom för att visa att jag verkligen uppskattar allt han gör för mig o framför allt tack för hjälpen med flytten för ca en månad sedan (inte passat så jag kunnat gjort detta tidigare), han åkte liksom ifrån mig i Sthlm mitt i natten på söndagen o hann knappt hem o sova nåt innan han skulle iväg o jobba, bara för att han inte ville åka ifrån mig förrän allt jag behövde hjälp med var klart. Min älskling är verkligen bäst i hela världen! ♥ Han förtjänar sånahär överraskningar oftare ;)



Bilderna speglar inte hur mysigt det var på riktigt, hade ingen lampa tänd utan bara en massa levande ljus men sånt går ju inte o få fram på bilderna :P Skitmysigt var det iaf o gott med ;D Ea blev jätteglad :)


Rosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0