Fars dag

Vi firar Fars dag för fullt här hemma.
Eller ja, vi firar morfar.
Vi har käkat flygande jakob o massa god efterrätt, mmmmm!


Me today


Försökte ta kort på klänningen jag hade, med o utan blixt men hur bra gick det då?
Ny kamera kanske....?




Trött?


Äppelpaj m. vaniljssås, kladdkaka m. grädde ♥



Ea skrapar tallriken ;P


"Tack så mycket" säger morfar


Jag smygfotar lillebror som pratar me mamma ;P

Nu ska vi ha myskväll till tusen här hemma, jag, Andreas, mamma, Ea, mormor o morfar.
Ska spela spel o sånt :) Jag, mamma, Andreas o Ea spelade förresten massa kort igårkväll. Vi spelade Bluffpoker o Rövskägg som Ea trodde det hette (det heter Rödskägg hahaha), gissa vem som vann 5 ggr i rad....?;)

Jag åker tillbaka till Sthlm tidigt imorgon bitti, eftersom jag hittade ett megabilligt Sista-minuten-tåg, o sedan ska jag bara till lägenheten o lämna packningen för att dra till Kiropraktorkliniken.
På tisdag blir det äääääääääääntligen DANSCENTER igeeeeen!!!! ♥

Nu ska jag ta vara på sista tiden här hemma,
vi hörs kanske inte förrän imorrn kväll igen!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0