Han är rolig mannen min

Ca halv fem lyckades jag somna inatt.. Sedan vaknade jag en timme senare när baby skulle till jobbet. Han va så himla söt imorse o dessutom så hade han gått upp en halvtimme för tidigt så då kunde han krypa ned hos mig igen o mysa en stund ;) När han hade åkt blev jag konstigt nog pigg så då ringde jag till honom o vi pratade nån timme med ;P Så ja, att jag sov till halv 1 idag var mer än okej tycker jag! Så det så.
Vänder tillbaka dygnet sakta men säkert ;P

Haha imorse förresten, Ea står vid min sängkant o tar på sej jobbkläderna (läs: sina långkalsonger som han har under dom såhär i kalla tider) medans jag ligger o halvsover när jag helt plötsligt hör honom säga:

Ea: Långkalsonger is the shit!
Jag: Haha va?
Ea: Ja, det är så väldigt bekvämt. (känner efter lite extra i dom)
Jag: Haha, så väldigt bekvämt?
Ea: Det är ju det. Nu går jag o borstar tänderna. Adjöken.

Sedan lunkar han iväg med sina långa, smala ben i dessa långkallisar. Hahaha.
Där i stunden när han sa det lät det så jävla roligt, kanske därför jag blev pigg ;)

Sedan när vi pratat i telefon o det började bli dags att lägga på så säger han:
- Nu är det godnatt o på med locket för din del.

Hahaha. Den grabben alltså ;P

Ja, som ni märker är jag på ett ganska övertrött, roligt o bra humör idag.
Det är iofs inte så konstigt med tanke på att jag ska träffa Mikaela ikväll :)
Ska iväg till danslokalen vid 6 o kolla på den avancerade streeten som Amer har,
Mikaela är egentligen med i den gruppen men eftersom hon inte får dansa just nu (precis som meej, weei där ser ni va lika vi är;P) ska hon stå i cafeterian o då ska jag hålla henne sällskap där o kolla på streeten samtidigt. Kuuuuligt, ja minsann!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan göra en stor, fet frukost, duscha o göra hårinpackning, måla naglarna o kanske t.o.m. färga ögonfransarna ;) You've gotta take care of yourself sometimes ;P

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0