Hemma hos baby

Tja dudes ;P
Sitter hemma hos baby o myser,
han spelar tv-spel o jag bloggar/läser bloggar/skriver arbete :)
Snart ska vi iväg o köpa mat, muums :)
Ikväll ska vi kolla på Djävulen bär Prada som går på tv:n, jag har faktiskt inte sett den än! Vi har köpt Ben&Jerrys så det ska bli mys ;)

Som ni säkert förstår ska jag alltså inte åka tillbaka till Sthlm idag.
Skolan börjar ju imorrn igen men det är bara att inse att armen fortfarande inte är bra o att jag aldrig skulle kunna börja dansa igen redan, jag kan inte ens fatta hur nerverna kan blivit så jävla skadade så att det fanimej aldrig går över, vad fan ska jag göra liksom? Det känns förjävligt men nu är det som det är o det är bara att fortsätta vila så det blir helt bra innan jag börjar dansa igen, annars har jag ju vilat såhär länge helt i onödan. Därför är det allra bäst för mig att fortsätta vara hemma så jag kan få hjälp med allting o slipper använda armen överhuvudtaget, det är ju jäkligt svårt att inte använda den när man bor själv.. Så det blir bäst såhär, det kommer ju förhoppningsvis gå snabbare att bli bra igen då iallafall. Vet att jag missar min närvaro men det är ju viktigare att kunna dansa så snart som möjligt igen! Saknar DC, klassen o lärarna dock :( But I'll be back, stronger than ever ;) Kommer va lyckligast i hela världen när jag väl får börja dansa igen!!! Åhhh!

Nej nu ska vi iväg o köpa nåt gott att äta till middag!

PUSS


Den här hetingen har jag bredvid mig just nu ;)
(bild från alla hjärtans dag 09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0