I love you, I love you, I love you

Jag lever o mår bra men har bara väldigt, väldigt fullt upp just nu, därav det dåliga bloggandet.
Imorgon efter skolan (efter en mkt ROLIG skoldag, med rep på morgonen, föreläsning i anatomi, jazz, modernt o sist men INTE minst popping med Prime) åker jag hem till Säffle för att busa med älskling, gå på julskyltningen o fira advent + min brors o pojkväns namnsdag med familjen ;) Ser mkt fram emot en helg hemma!
Sedan är det bara 2 veckor kvar till jullov! Det ni! Ska bli skönt, men samtidigt tråkigt, börjar ju bli bra från skador nu! Men får dansa massa med Mikkan under lovet, riiight?;P
Nej nu måste jag fortsätta packa så jag kommer i säng nån gång,
upp halv 6 imorrn som vanligt =S

PUSS

Favvo i repris: Karin o jag (i somras?) när vi råkade ha likadana kläder på oss, hahaha! Så kan det gå ;P
Great minds think alike, som sagt.


Kommentarer
Postat av: Veronica <3

SVAR:Sorry för sent svar :) Jodå jag mår bara bra, har fullt upp nu, håller på med min praktik haha.

Hur är läget med dig ?

<3

2009-11-30 @ 16:30:02
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0