In till stan

Det blev en ensam filmkväll här hemma trots allt igår ändå. Fick flera förfrågningar om att följa med ut o festa men hur mkt jag än ville det så går det inte utan pengar!
Men jag hade det mysigt med mig själv ändå ;) Hmm hur lät det...
Somnade inte förrän halv 5 inatt, kunde inte sova så jag låg o kollade på Grind som gick mitt i natten på tv:n :P Har sett den förut, men Seth Cohen är ju med i den så jag kunde inte hålla mig ifrån att titta på hela ändå ;P

Nu är jag klar o ska dra in till stan för att möta Fia (wiiie) o Lina för frukost/fika o shopping (eller för min del blir det ju ingen shopping men, kul att titta ändå! Eller inte...) innan Fia åker tillbaka till Gbg.

Hörs sen :)

PUSS


Jag o Fiafisen

Haha ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Beter er som folk på stan!

2009-11-15 @ 13:32:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Madde

hahaha jaarå de gjorde vi ;)

2009-11-15 @ 17:36:51
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0