Melodiägg, fan vilken grej ;)

För några dagar sedan hittade jag det här inlägget på snygga Karin Olofsson's blogg, och tänkte direkt att "ett sånt måste jag köpa!!!", sedan kom jag på att jag faktiskt inte har några pengar till sådant just nu så då gick jag direkt till mamma o sa att jag önskade mig ett i julklapp, haha! Inte för att hon nånsin skulle hitta vart man kan köpa såna men ;) Iallafall, fan vilken cool grej, haha, jag som kokar ägg i princip varje dag ("-du med dina ägg", får jag ofta höra i skolan mwaha), fasen vad detta skulle underlätta, mkt roligare än att hålla tiden själv ;P Ett melodiägg som håller reda på tiden åt en liksom!
Därför blev jag lite glad (ja, bara lite, jag har alltid otur i tävlingar) när jag såg detta inlägget på hennes blogg nyss! Hon tävlar alltså ut ett ägg till en läsare o självklart är jag med o tävlar ;)


Hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0