New look

Som ni märker har min blogg ändrat utseende,
var så trött på den gamla o allt rosa/gulligt.
Älskar fortfarande rosa såklart, men detta känns mer mig just nu,
I like it ;) ♥

Ligger här i min säng just nu med en snarkande pojkvän bredvid ;P Själv är jag pigg som en mört, inte så konstigt med tanke på hur länge jag sov idag :P
Men det är bara bra om jag somnar sent inatt, tänkte ändå ställa klockan tidigt imorgon, kommer va aaastrött när jag vaknar då men jag måste ställa om dygnet igen nu så jag får stå ut med att vara trött imorrn ;)

Förövrigt är det skitjobbigt att vara här hemma i Säffle o veta att jag missar allt de gör i skolan i Sthlm, det är nästan värre att missa det som görs/sägs än själva närvaron, även om den också är viktig.. Men fan, nu har jag tagit detta beslutet att fortsätta vara hemma tills armen blir bra, hoppas bara den blir det nu nån jävla gång så jag kan åka tillbaka, annars får jag ju göra det ändå, MEN JAG VILL VARA MED O DANSA!
Varför var detta tvunget att hända mig :(

Jaja. Imorgon ska jag fortsätta att göra ingenting. Tänkte läsa massa i boken (En shopaholics bekännelser, har fortfarande inte tagit mig i kragen o läst ut den) o på eftermiddagen ska jag till danslokalen för att kolla på den avancerade streeten. Ska bli kul :) Framförallt ska det bli kul att träffa alla igen!

Nu ska jag smygpussa lite på min sovande zombie ;)

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0