Onsdag

Sedan jag kom hem från skolan har det varit fullt upp med handling, disk, matlagning, mer disk, tvätt - tvätthängning, plock i lägenheten, mobilsamtal, o såklart säsongspremiären av So You Think You Can Dance.
Nu är klockan aaalldeles för mkt o jag måste sova!
Imorgon ska jag prova att vara med o dansa lite, börjar iaf med jazzlektionen som vi har på morgonen, åtminstone uppvärmningen, för kiropraktorn, som jag var hos tidigare idag, sa att jag kunde börja träna igen succesivt fast om jag kände av det minsta lilla i armen var jag tvungen att sätta mig. Får hoppas det går bra imorrn:)
Jag vet iallafall nu efter många om o men att det är en muskelinflammation jag har (som golfarmbåge nästan), men även en nervskada (irriterade nerver) eftersom dom klämmer medianusnerven som går precis där också. Jävla skit. Fortsatte iaf med laserbehandlingen idag o ska dit igen på fredag! Fan vad dyrt detta blir =S Men bara jag blir braaa snart så är det ju värt det!

Nu ska jag lägga mig!
Imorgon kväll kommer Ingalill hit o stannar tills på lördag eftersom hon ska läsa en kurs här o behöver sovplats, o kanske (ja hooooppas ♥) följer älskade Mikaela med också :D Ska bli wonderful med lite sällskap..


Godnatt!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0