Smygtafs

Gosh, jag är fortfarande vaken... Är ju inte trött än =S  JAG VILL SOVA!
Ska stänga ner här snart o försöka iallafall...

Min älskling är så söt (han snarkar som faan, det är iofs inte sött, finns det något mer störande/äckligare ljud?:P), han lade handen på min rumpa (jag ligger på mage med bärbara framför) innan han somnade,
o nu ligger han o klämmer på min rumpa med jämna mellanrum, hahaha, han har nämligen "ryckningar" i händerna när han sover, haha, jag kan inte hålla mig för skratt utan ligger här o fnissar för mig själv varje gång det händer. ^^ Sötjävel ;P

Nej, jag ligger inte här o fotar honom i smyg, tog bilderna häromdagen and he has approved ;P

Natti sötnosar!
PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0