Svenska tanten är död!




Hahaha hur klockren är den inte...?;)
Har suttit här o skrattat ashögt för mig själv genom hela filmen. Jag hoppas det inte är lyhört här =O
Jag har iallfall inte hört så mkt av grannarna, men dom kanske inte är lika högljudda som mej....?^^

Nu ska jag lägga mig o läsa en stund innan det är dags att soooova så sött.
Börjar 11 imorrn, hur gött?
Hmm där rimma jag utan flit..
Vi har pilates först o sedan drama. Hjälp! Hålla på o improvisera i teater är verkligen inte min grej men vi får väl se vad det blir vi ska göra, blir säkert kul! Skön dag iallafall, för en skadad liten skit som mej :P

Natti!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Jag ÄLSKAR den filmen!! Woohooo!

2009-11-16 @ 23:04:05
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0