The day from hell



Jag visste väl att allt gick för bra o att jag mådde för bra. Det skulle jag ju såklart inte fortsätta få göra.
Det är alltid så, så fort saker börjar ordna sig o jag börjar känna lycka inom mig så händer något som tar det ifrån mig. Nu låter det kanske som något jätteallvarligt har hänt o det har det ju inte, kan lika gärna vara så att jag är glad imorgon igen, men denna dagen har iallafall vart en riktig skit-dag. Kul att gå från att ha en asbra dag till the day from hell. Förbannade, jävla äckelgubbe på pendeln imorse som utlöste en panikångestattack, tack för den! Kände bara hur paniken vällde upp inom mig o att tårarna började rinna men försökte allt vad jag kunde att hålla tillbaka det o tänka på något annat på vägen från stockholm södra till Danscenter, o precis när jag satt redo i sal 7 för att lyssna på en föreläsning o trodde jag hade lyckats så bara sa det pang o det gick inte att hejda det, jag hade inte en chans utan fick springa ut därifrån. Allt för den där jävla äckel-idiot-gubbens fel. Får rysningar o mår dåligt så fort jag tänker på det. Jävla as. Orkar inte förklara mer än så men det förstörde hela dagen iallafall, det går liksom inte att bli helt återställd efter en ångestattack utan man blir trött, hängig, snurrig, får huvudvärk, ingen lust till att va social, blir deppig o har nära gråten resten av dagen. Därför var det väl ganska tur att vi inte hade någon dans idag (förutom när vi på en föreläsning skulle koreografera två korta danser i grupper) utan bara föreläsningar. Mkt bra sådana så på det sättet var skolan bra idag ändå. Jaja, ville bara berätta läget, har liksom ingen lust till att blogga mer idag.

Har precis tagit en låååång, varm dusch o ska lägga mig i sängen o läsa nu,
sedan försöka somna tidigt för att förhoppningsvis vakna på bra humör imorgon igen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch hoppas du mår bättre imorgon gumman jag tror vi åker om varandra, för nästa helg jobbar jag så då är inte jag hemma. det får bli precis innan jul då kanske? men jag kommer inte hem förrän 22:e :( hur länge har du lov? puss sötnosen!

2009-11-18 @ 20:42:07
URL: http://maaliiinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0