Ups and downs

Konstig dag. Den har innehållit flera höjdpunkter men även saker som gjort dagen jobbig.
Det jobbigaste av allt just nu är iallafall att jag inte får dansa.
Började få ont i min högerarm i fredags, den värkte jättemkt o ju mer jag dansade under dagen desto värre blev det, men jag tog ipren och körde på dagen ut ändå. På bussen hem till Säffle på fredagskvällen fick jag sådan värk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen (när iprenen gått ur) så jag såg till att vila så mkt jag kunde i helgen (som förövrigt var en jättebra helg, men orkar inte berätta om den nu;P) men när jag var tillbaka i skolan på måndag hade jag fortfarande ont så jag tog det jätteförsiktigt o var bara med på det jag kunde, alltså där man inte behövde armar :P Sedan gick jag till en sjukgymnast igår där jag fick reda på att en nerv kommit i kläm pga en överansträngning, så nerverna som går från nacken o ut till fingrarna på höger sida är väldigt, väldigt irriterade, de är "sjuka" som sjukgymnasten sa, och det enda man kan göra för att få bort det är att vila, så länge jag inte gör det kommer jag fortsätta ha ont. Så idag har jag suttit hela dagen, o det måste jag göra även imorrn, sedan vila i helgen, o är det inte bra på måndag måste jag komma tillbaka till honom på tisdag. Alltså, jag känner mig helt handikappad. Det är ju liksom inte bara dansa jag inte kan. Det gör ont bara jag borstar tänderna, lagar mat, tvättar händerna, skriver både på dator o för hand (yes, jag skriver bara med vänster hand på tangenterna nu), t.o.m. KLIAR mig! Eftersom nerverna är sammankopplade hela vägen så gör det därför alltså ont i armen när jag använder fingrarna. Bajs. Fattar inte varför saker ska hända mig hela tiden? Jag är faktiskt jättenoga med att ta hand om mig själv =S Jaja, nu är det vila som gäller iallafall, så denna skiten försvinner nån gång! Imorse värkte armen så mkt att jag övervägde att hugga av mig den. Hade Ipren men inget att skölja ned med eftersom jag satt på pendeln så jag satt o samlade spott bara för att få ner den jävla tabletten :P O då hade jag knappt använt armen under morgonen, så jag vill inte ens tänka på hur ont det skulle göra om jag försökte dansa nu :(

Nog klagat. Det kunde varit värre. Man får tänka så.

Idag efter skolan var jag o tre till i klassen på en alkoholundersökning, vi fick smaka på olika Baccarrdi sorter (limon, razz osv..) o svara på frågor på en dator, ca 20 min tog det o så fick vi 2 biobiljetter var för det, göööött va ;)

Imorgon är det helg igen. Ser myyycket fram emot den för då blir det nämligen inflyttningsfest hos Fia i Gbg! Åker hem till Säffle imorgon efter skolan o sedan åker jag, Ea (o kanske fler säfflefolk?) till Gbg tillsammans på eftermiddagen. Åhhh vad jag längtar efter att få träffa Fia o Karin igen!!! Wiiie :D
Men jag ska ta väl hand om min arm ändå såklart!

Men nu är jag dödstrött o ska göra mig i ordning för att soooova.
Natti.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0