In my head right now

Armen gör fortfarande ont så jag får fortfarande inte dansa. Jävla skadade cp-nerver.

Vi har uppdansning denna veckan som jag alltså missar. Det suger.

Det suger även att sitta på rava och titta på varje dansklass hela dagarna, JAG VILL VARA MED!

Det är snart helg.

Ea kommer hit till mig i helgen.

Klassen ska ha Halloweenfest också.

Efter nästa vecka är det lov.

Nästa vecka är det förberedande som har uppdansning. Det ska bli skoj att se.

Imorgon blir det skolan tidigt för att öva på veckans läxa med Javier som är att mima/spela teater till en låt ur musikalen Rent.

Imorgon eftermiddag/kväll kommer Mattias som jag hyr lägenheten av hit o skruvar ner den nedrans loftsängen o kör härifrån så jag äntligen kan börja använda min nya, vanliga säng och få lite mer rymligt här!

Lägenheten börjar bli mysig. Fast att den är liten.

Jag saknar Ea som fan. Så mkt att det gör ont. Men snart ses vi som sagt.

Just nu lagar jag mat. Quornbitar, wokgrönsaker och bulgur.

Jag försöker även lära mig texten till Rent-låten.

På tal om musik. Jag vill ha massa ny, bra musik! Ge mej?

Jag längtar som ett as tills jag får börja dansa igen!

Idag var Jennifer så söt att hon hade med sig kladdkaka till hela klassen!

Vissa dagar är hell, vissa dagar är heaven.

Jag gråter. Jag skrattar.

Jag är lite sur för att jag inte fått någon boxer än fast jag ringde o beställde massa tv-kanaler för 3 veckor sedan! Har inte ens 4an.

Varje morgon kollar jag på Barnkanalen (det + 1an o 2an är allt jag får leva med!). Det gör mig pigg.

Jag behöver nya dansskor.

Jag är kramsugen men tyvärr helt ensam.

Jag behöver träffa min sjukgymnast igen men han är sjuk.

Nu är jag trött på att bo ensam.

Vad fan händer i framtiden?

När ska jag ha tid att läsa ut boken jag började läsa i somras?

Jag funderar på att ta en bloggpaus.

Nu ska jag hänga tvätten och sedan äta.


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

barnkanalen äger! får mig pigg på morgonen. på riktigt! :)

2009-10-22 @ 20:54:28
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0