Kärlek

Halli hallå!
Har jobbat idag, valde att göra det eftersom jag är i stort behov av pengar, men det gick bra med bara en arm...;P Jag o Andreas hämtade William o Rebecca på fritids efter det, vi gjorde lite ärenden o åkte sedan hem hit o har vart här sen dess. Hittills har vi spelat Monopol o käkat hemmagjorda hamburgare med pommes ;P Muuuums! Nu sitter ja o Rebecca i mitt rum o skriver här ^^
Nu gick hon till Andreas o William för att visa en rolig bild på sin mobil (ja, nu förtiden har man tydligen flashiga mobiler i 8-årsåldern!) så då kan jag passa på att säga att det snart ska bli lite överraskningsfika (vi har maassa glass) o sådär eftersom Rebecca fyllde i söndags :) Myys!
Ea kommer hit efter han slutat jobba o joinar också.
Vi kanske ska iväg till danslokalen sedan också o kolla på Mikaelas dansklasser med de högsta grupperna, det ska bli kuuul! Om hon kan svara nångång så vi får reda på vilken tid de är ;P

Igår blev det också massa gott, mormor o morfar kom hit så vi (mamma, Andreas o Ea också)
fikade med wienerbröd, chokladbollar o allt möjligt, my goood! Sedan spelade vi kort hela kvällen (eller ja, fram tills Andra Avenyn började;P) o gissa vem som vann hela tiden ;D Skitmysig kväll o det är precis sånt jag behöver just nu: mysiga, lugna, roliga kvällar med familjen o baby

Jag har världens bästa familj o världens bästa pojkvän, så är det bara!

Saknar dock Fia, Karin, Malin, Catti o Mikaela, näääär ska jag få träffa er, va, va, vaaaa? ;P
Får ju förhoppningsvis träffa Mikkan ikväll iaf!

 Nu ska jag fortsätta leka med mina syskon!
William o Andreas spelar tv-spel för fullt;P

PUSS


Gammal bild på mig o Mikkan
(oj, va liten den blev, orkar inte ändra;))


Kommentarer
Postat av: Frida

fin blogg!

2009-10-28 @ 17:59:38
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: malin

och jag saknar DIG!

2009-10-28 @ 20:43:09
Postat av: Catti

Vad mysigt det där lät! Hade så gärna velat träffa dig när du väl är hemma! en fika någon av dagarna den 19-20 eller 21 november i sthlm kanske? då är jag nämligen där :)

2009-10-29 @ 13:25:22
URL: http://catrinronntorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0