Nu ni!

Hallå!
Ja nu blev ni allt förvånade va
. Det är ju inte alltför ofta jag uppdaterar här nu för tiden. Men nu har jag ju faktiskt en ursäkt: min arm (nervskadan) är fortfarande inte bra så jag måste därför skriva med bara vänster o det är ju lite jobbigt o tar sin lilla tid.. Men jag saknar min blogg o vill verkligen bättra mig o hitta tillbaka igen! Har ju lov nu o därför vääldigt gott om tid, så ska försöka vara duktig denna veckan iaf ;)

Jag ligger fortfarande kvar i sängen med bärbara i knät. Har varit vaken i många timmar men inte orkat ta mig upp än, man får faktiskt göra precis som man vill när man har lov ;) Hjälpte älskling att fördriva två timmar på hans jobb förut med ett roligt o mysigt samtal, hohoo, han är bra han min älskling ;)

Igårkväll var vi på bio eftersom det aldrig blev något i söndags. Flickan som lekte med elden gick vi på såklart, ettan var ju så grym så var ju tvungen att se tvåan också! Den var braaa, jäkligt äcklig, fast jag vet inte, tror jag gillade ettan mer. Iaf är Noomi grymmaste svenska skådespelaren! Love her! Micke Nyqvist är också en stor favvo så det är väl delvis det som gör att jag gillar filmerna så mkt! Funderar faktiskt på att läsa böckerna också, fast orkar man det tro...?;P De är ju rätt feta öm en säjjer..;P

Jaha vad händer idag då?
Jag ska nog bara ligga här som en död fisk o göra ingen nytta alls (min arm behöver faktiskt vila!),
läsa, kolla film eller nåt tills min älskling kommer hem ifrån jobbet o då ska vi mysa som inni!

Har blivit erbjuden att jobba ons, tors, fre o jag VILL för jag BEHÖVER PENGAR MER ÄN NÅNSIN! Samtidigt ska min arm vara så still som möjligt så att jag förhoppningsvis kan dansa på måndag igen, så jag vet inte hur jag ska göra? Inte lätt att jobba med bara en arm... Men hur ska jag ha råd med julklappar annars? Beslutsångest...
Får fundera ett tag på den!

Förövrigt ska jag o bror hämta William o Rebecca (våra halvsyskon) på fritids imorrn o umgås med dom hela eftermiddagen, kaanske sover de över också, fan va mysigt :D Träffar ju nästan aldrig dom så det är så roligt att vi faktiskt börjat umgås med dom o pappa endel igen! De var här i lördags också, skitkul hade vi ;)


Nej nu vill magen faktiskt ha frukost. Ska gå o göra frukost på sängen till mig själv ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

fiiiin blogg.

2009-10-27 @ 13:49:43
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: mikkaaan

rebecka e så söööt, häromdan hade hon med ett paket till mig på dansen :D aaww.. med jättefina tecknignar och en tavla som hon hade sytt (en säl) :P haha va gööllii!!!

2009-10-27 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0