Skräckfilmer

Här ligger jag o myser i sängen fortfarande. Sov lääänge idag, fyfan vad skönt!
Tror jag ska jobba fre o lör, så man får ju passa på ;)
Önskar dock att jag hade en Ea här bredvid mig att mysa med men han lämnade mig tidigt imorse för att jobba som vanligt :P 



Huuh, vi kollade på The Texas Chainsaw Massacre igårkväll, nyinspelningen (fast den eju inte så ny längre..) av gaaamla Motorsågsmassakern, o jag hade faktiskt inte sett någon av dem! Nej, det är sant. Men fy fan vilken sjuk film säger jag bara, jag hatar egentligen skräckfilmer, blir på riktigt så jävla, jävla rädd (länge efteråt också!) men eftersom det är Halloweenvecka får man väl offra sej ;P Har man någon att sova med går det ju bra ;P Fast denna var inte så farlig, den var ju skitläskig såklart men den eju liksom en b-skräckfilm, precis som "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" som vi kollade på iförrgårkväll:P Man sitter ju bara o stör sej hela tiden för det är alltid samma sak i den typen av skräckfilm (b-isar): blåsta, snygga tjejer som springer runt lättklädda, alltid så att brösten framhävs eller syns (självklart har de stora också, uppushade till hakan), en mördare som springer runt o mördar folk hejvilt utan motiv, grupper som ALLTID splittras upp o går åt VARSITT håll, vad faaaaaan, varför stannar de inte bara tillsammans utan ska springa runt själva hela tiden? Kort o gott såna filmer som man hela tiden sitter o säger kommentarer till som "Men åååh, vad fan går du in där för?" "Men sluta stanna upp för att titta efter vart mördaren är, spring bara!" "Men håll ihoooop bara, varför ska du springa in i det där övergivna huset helt själv?" "Men pucko, inte diiitåt!" osv osv, ja ni fattar...
Såna filmer går ju inte att jämföra med filmer som The Ring, The Grudge, Saw osv (finna massa, o ännu bättre/läskigare men kom inte på fler nu) som verkligen är läskiga på riktigt o som verkligen sitter i. Länge. Iaf på mig.
Sådana filmer får det bli imorrn, då jag o Ea ska ha "skräckfilmskväll" ;D Vi ska köpa allt gott som finns o hyra massa skräckisar o bara mysa ned oss hela kvällen :)

Blev ingen tripp till danslokalen igår för mig o Rebecca förresten, för de hade tydligen haft träningen i måndags ist...=/ Men eftermiddagen/kvällen fortsatte med mer Monopol, födelsedagsfika (vi käka glass i mängder;P), tv-spel, charader o allt möjligt, haha! Fasen vad kul vi hade, inte skrattat så mkt på länge! Mina syskon är bäst ;)
De åkte hem runt 8, precis då kom Ea hit (han hade jobbat hela långa dan som vanligt), den godingen.

Nää, frukost tro?
Sedan ska jag göra mig i ordning o fixa lite saker inför ikväll som kommer bli en underbar kväll ;P Ni får veta efteråt!

PUSS på er!


 
Vad jag menar med tjejerna i b-skräckfilmerVarför är linnet uppvikt så att magen syns?
O varför är bara en knapp på skjortan knäppt? Syns inte på bilden men ni som sett filmen vet ju att brösten syns hela tiden :P
 Jag säger inte att det direkt gör mig något, men det är bara ett konstaterande från mig: att det alltid är så i den typen av skräckfilm. Som om det måste vara med liksom. Helst ska det regna så att håret blir blött o kläderna genomskinnliga också.


Kommentarer
Postat av: maja.

vilken fin blogg

2009-10-29 @ 15:06:12
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: maja.

tack! :D

2009-10-30 @ 13:35:33
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0