Trick or treat

Sitter i köket med mamma, mormor o morfar o fikar :) Har datorn framme samtidigt för håller på lite med ett arbete vi har i streeten som ska va inne på måndag.
Senare ikväll kommer Ea tillbaka hit, båda känner mer för mys än fest så vi ska titta på skräckfilm ikväll med ;P Mamma ska också va med, vi ska titta på Trick 'r treat, passande såhär på Halloween ;)

 
Den ser läääskig ut! Ahhh!

 Igårkväll
blev det att vi (jag, Ea, mamma, Daniel o Andreas) tittade på en skräckis bara, vi hade ju tänkt kolla på massor men alla blev så trötta :P Det blev denna iaf:

 

Den var riktigt, riktigt jävla läskig! Man skvatt typ hela tiden o jag höll på o döööö ibland för fifan säger jag bara. Äckliga barn är bland det värsta som finns, så creeeepy! Jag tyckte den var bra iaf, se den om ni inte sett den :)

Nu ska vi spela kort här :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Scary!

2009-11-01 @ 12:48:15
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0