Back home

Kom hem till Säffle igårkväll o det känns skiiiitbra ska ni veta! Ja, inte att komma till själva staden alltså, för Säffle går inte riktigt att gilla, men familjen, älskling o mitt käääära rum ;D (+ maten serverad;P) Så otroligt skönt att vara hemma! Har redan gått en hel månad sedan jag var här, my god, så länge har jag aldrig varit hemifrån ;P
Jag o Ea har myst/sovit jättelänge idag, gick väl upp runt 2 eller nåt kanske?;D Nu vankas (vankas haha) min favoriträtt: kycklinggryta som vi ska avnjuta (avnjuta haha) tillsammans hela familjen + Ea, o efter det väntar (väntar haha, mwahaa nej nu skoja jag, va tvungen;P) en riktig myskväll. Det är det enda jag vill o behöver just nu! Ska försöka vara så still som möjligt så foten får vila o så har baby lovat helkroppsmassage ;) Det behöööövs kan jag säga! Vill även hinna med att träffa Malin o Mikaela innan jag åker tillbaka imorrn, vi får se när och hur och om!
Sa jag förresten att mamma bakat två pajer som vi ska äta med vaniljsås o glass till efterrätt....?;P Ja, skönt att vara hemma som sagt ^^ Åh just ja, min bror är så söt förresten, blev överraskad när jag kom hem inatt av att Andreas hade dammat hela mitt rum + bäddat rent i sängen åt mig tills jag kom hem :) Aww!

PUSS på er!

(Yes, jag SKA skärpa mig med bloggningen. Och jag SKA bli bättre på att lägga in bilder osv igen. Det har bara varit så mkt det senaste.. Ber om ursäkt för en boring blogg. Inte för att någon påpekat något alltså, men ändå, I know;P)


Kommentarer
Postat av: Verran

Hej sweet, hoppas foten känns lite bättre?

Händer hos dig då? =)

2009-09-13 @ 15:06:27
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0