Veckan + höstfest

Nu har det nästan gått en vecka sedan jag uppdaterade sist. Käässt av mig, jag vet. Har helt enkelt inte haft det minsta lust eller ork till att uppdatera. Men jag säger detta för sista gången nu: jag ska förbättra mig!

Det har varit en bra vecka iallafall! Min fot fungerar som den ska igen, kunde dansa som vanligt redan i måndags, pheeeew! Men det har varit en lugnare vecka än vanligt i skolan, mkt filmtittande, prat, noggranna genomgångar o i fredags hade vi screening också, mkt intressant :) Jag hade väl inte direkt några större konstigheter, bara småsaker som att vänster sida är starkare, vänster axel sitter lite högre upp, samma med vänster knä, mina hälsenor är lite sneda (därför fötterna trillar lite inåt ibland;P) m.m., småsaker alltså. Förutom en sak: mina onormalt översträckta knän o armar. Jag fick ställa mig o visa för hela klassen hur mkt översträckt jag är o alla bara skrek o tyckte det var skitläskigt, haha. Jag är ju van så tänker inte på det så mkt, fast det är ju jäkligt jobbigt i dansen, speciellt baletten för jag måste ju hela tiden tänka på att inte översträcka så därför måste jag nästan vara lite böjd i knäna istället för så fort jag släpper så åker ju knäna bak, o eftersom jag är så mkt översträckt så är det skadligt. Men vi hittade positiva saker också, som att jag t.ex. har stor både utåtvridning o inåtvridning. Inåtvridningen är ju oftast mkt mindre än utåtvridningen men jag kom nästan lika långt inåt som utåt. Balettläraren brukar klaga på att jag alltid vrider ut för lite så det gör hon väl med all rätt då, eftersom jag kan mer, men det är ju så svårt att hitta de där jäkla utåtvridningsmusklerna! O när man väl hittat dom ska man hålla dom genom alla övningar också o det är fan inte lätt! På tal om balett, har haft röd vecka med baletten denna veckan o shit vad vi har kört på! Men jag gillar det faktiskt! Det känns bra :)

Igår var det höstfest på DC med förberedande, våran klass o 2:orna + de lärare som ville. Det var riktigt, riktigt kuuul :D Tacobuffé, alkohol, lekar, massa prat o skratt o till sist utgång. Jäkligt lyckad kväll! :D

Här har ni bilderna:







Jennifer i min klass (i rosa) o Caroline som går fb


Buffé :D


Underbara Annette :D


"Men sluta ta kort då!" haha


Vi skulle skriva hemlisar om oss själva ;P


Alle, hahaha! (i lila;P)


Stina o Kersti i min klass, sööötnosar!


Annette o Johan i klassen. Hoho ;P


Lära-känna-klasserna-lekar;P


Robban o Manne kom faktiskt ;P Även om Robban inte ville visa sej på bild;P


Jag med 2 2:or :)


Vi hade nästan samma kläder! Jeansshorts, svart linne, svart- o vitrandigt över, svart liten jacka (fast har ju min skinnjacka över på bilden), brun väska o så färgglad scarf;P Hahaha kul!


Two hot babes: Vanessa o Jessica ;)


Three hot babes ;) Hmm vart var vi här, söderteatern? Vid Mosebacke iaf:P


:)


Oh lala;P


Denna snyggingen kom fram till mig o började prata, då ropade jag direkt på Jessica så fick hon ta över, o OM hon gjorde, hahahaha fasen va hon dansade o drev med han stackarn :P

Det har i övrigt varit en skön men ganska tråkig helg. Ea kunde inte komma hit för han skulle till Gbg på konsert igår så det har varit rätt ensamt :S
Idag har jag haft bakisdagen numero uno också, sov till treeeee (götapetter!) o sedan har jag (förutom att tvätta o handla) inte gjort ett skit. Har precis käkat hamburgare o godis framför tv:n o nu blir det ostbågar o ännu mer tv. Är otroooligt sliten o mitt huvud är inte att leka med =S Värt det? JAA!

Fan måste hämta tvätten!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sanna

härliga pics1

2009-09-21 @ 12:09:30
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0