Dagen

Det har varit en bra dag idag!
Har varit på jättebra humör o dansen har gått bra;P
Började dagen med balett, (eller ja, tränade solo 45 min innan det) o jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men ibland gillar jag verkligen balett! Alltså, det är ju inte så att jag tänker "Åh, jaaa, nu ska vi ha balett" eller längtar efter lektionerna, men ändå, det känns liksom.. vet inte, bättre iallafall;P Det lär väl gå upp o ner men just nu tycker jag det känns bra iallafall, jag utvecklas sakta men säkert ;P Tror jag...:P
Sedan hade vi KRS då vi visade upp våra solon vi hade i läxa. Denna gången var läxan att välja en ömtålig känsla typ, som man gärna håller för sig själv o inte visar så mkt för t.ex. klassen. Jag valde saknad, rätt självklart för mig att välja det eftersom det är det jag känner mest av allt just nu, o det är ju mkt lättare när man slipper fejka utan verkligen känner något. Tänkte såklart på Ea när jag gjorde solot o utgick från det, så det blev lite jobbigt att visa upp det för hela klassen, känsligt liksom, det är så innihelvetes jobbigt att hela tiden behöva sakna någon man älskar så mkt. Så ja, var nära att börja grina ett tag där, men jag klarade mej;P Det gick bra iallafall, o hela klassen gissade rätt, ja att det var saknad jag ville visa alltså. O jag måste säga att faaaan vad duktiga klasskamrater jag har, alla solon har varit GRYMMA! <3 Love my class!
Efter lunchen hade vi street med Robban, körde hype idag, det är grymt jobbigt men jäkligt kul;P Sist hade vi en underbar modern klass! Åhh vad jag gillar våran lärare i modernt, Anna-Karin! Är jätteledsen över att vi inte ska ha henne till våren....=S Buhuuu!
Förresten, vi har fått en ny i klassen idag! Det är en tjej som gått i 2an, men hon kände att hon inte riktigt trivdes där så hon bytte till våran klass :) Hon har nämligen inte gått varken förberedande eller 1:an utan hoppade rakt in i 2an, eftersom hon redan hade såpass mkt danskunskaper o 2an är lite annorlunda än de andra åren så man behöver inte ha gått t.ex. 1an först. Men iallafall så ville hon byta till våran klass o det är vi glada över :D

Men nu hörrni är det nog med dansprat för idag.
Måste ta rätt på disken o sedan krypa ned i sängen, sov bara 4 timmar inatt o det känns jag kan säga...=S Ska till skolan en timme tidigare imorgon för att börja på våran nya läxa: en duo där vi ska uttrycka ilska. Haha jobbigt att behöva fejka att vara asförbannade på varandra;P Jag ska vara med Jessica, hon är med på bilderna från förra inlägget om ni vill veta vem det är ;P Jaja, nej vi hörs igen imorgon!

Natti sötnosar!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Verran

Hej sweet, allt rba med dig?Hoppas foten e bättre ;)

Kraam <3

2009-09-22 @ 20:03:05
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0