Läget

Har precis fått i mig middag efter en lång dansdag! Dansat från 8-17 idag (eller ja, varje dag denna veckan o samma imorgon), först 1 timmes duett-träning med Jessica, sedan street (kollade iofs film där), break, street igen o sist balett. Jobbig, men rolig dag! Något som dock inte är lika kul är att jag har ont typ överallt! Båda fötterna, höger benhinna, vänster baksida lår (gammal sträckning som aldrig går över), ryggen.. Då menar jag inte ont som i träningsvärk, för då är det betydligt fler ställen:P Men det är sånt man får stå ut med! Inte så konstigt så mkt som vi dansar att det visar sig i kroppen..

Kunde förresten inte blogga igår, när jag äntligen var klar med allt var klockan 8 o då ville jag bara ta det lugnt o inte koncentrera mig på nånting utan bara ligga o kolla på Idol, efter det funkade inte mitt internet helt plötsligt så då blev jag arg o stängde av skiten o orkade inte försöka igen..
Men nu är jag baaack;)

Ska snart ner o hänga tvätten i torkskåpet, sedan ska jag börja packa ihop lite här i lägenheten, flyttar nämligen till den nya i helgen! Åker hem till Säffle imorgon kväll för att hinna med allt, så på fredag ska jag i stort sett packa ned hela mitt rum (inte riktigt alla möbler osv, men det blir endel, nya lägenheten är nästan helt omöblerad) o sedan åker jag o Ea tillbaka hit med hans bil + släp på lördag för att börja flytta in :) Sedan måste vi ta bilen hit o hämta allt jag har här, o så måste vi till Ikea o köpa allt jag behöver som jag inte har utan fått låna i denna lägenheten, + städa denna lägenheten noggrant så det är fint o fräscht när han jag hyr av kommer hem! Så det blir myyyyycket att hinna med i helgen, uuh jag som behöver vila =S

Det är blandade känslor inför flytten faktiskt, ska bli kul med nåt nytt o såklart få göra i ordning det som jag vill med mina egna möbler o så, men samtidigt trivs jag såå bra här, det är verkligen perfekt här o det känns lite som "hem" faktiskt, eftersom det är första lägenheten jag bott i. Är rädd för att inte trivas i den nya, inte bara själva lägenheten utan området o allting.. Men äh, man ska inte tänka så, jag veet, det blir säkert jättebra! Har skrivit kontrakt fram till sommaren så it better be ;)

Nej nu har jag lite att göra!

Hoppas allt är bra med er :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0