Ge mig ork

Fullt upp. Fullt upp. Fullt upp.
Inte haft en lugn stund sedan jag kom hem dödstrött efter skolan vid halv 6. Tvätt, handling, disk, matlagning, städning, dusch, packning osv osv.. Livet är inte kul alltid! Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen o läsa (hmm En shopaholics bekännelser eller balettboken vi har läxa i......?) tills jag somnar. Inte lätt att skärpa sig med bloggningen när man aldrig har tid över..

Jaja.
Idag är en sån dag där allt känns sådär. Lite sämre än sådär tillomed.
Saknar min familj o Ea så otroligt mkt redan också! Hade en uuuunderbar, men alltför kort, helg hemma i Säffle. Men om två veckor ska jag hem igen, för då är det dags att hämta mina möbler o massa andra grejer för att flytta in i nya, omöblerade lägenheten i Sollentuna sedan. Ska bli kul att få inreda, ha sina egna möbler osv :)

Nej hörrni, vi hörs!
Imorgon väntar jazz, balett, streetfunk och streetdance (house tror jag), behöver sömn!
Först: ringa älskling ;)
Natti!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: malin

hej gumman! här är min nya blogg :) nu kan du ha koll på mig, men tycker nog du får bli lite bättre på att uppdatera, så vi kan ha koll på varandra! :D Puss

2009-09-15 @ 21:58:14
URL: http://maaaliinjohansson.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Gu va jag känner igen mig... It's a hard knock life vännen... Som sagt, vore kul att ses nån dag å bara tjöta! Synd att man har så lite ork och tid över. Men nån dag så!



Och ang han vi pratade om förut. Det verkar som att han kanske har bättrat sig lite. Jag hoppas det. Sj hade jag jättesvårt för honom. Tyckte han var oerhört opedagogisk och är det nåt som retar mig så är det när folk - lärare beter sig på ett sätt som får andra som står under dom, att må dåligt. Och för mig spelar det ingen roll vilken bakgrund dom har i såna lägen. Men som sagt, det kanske har blivit bättre :)



kram

2009-09-16 @ 16:30:51
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0