Neeeeej!

Åhhhh FAN FAN FAN jag har skadat min vänstra fot :( Vrickade till den på jazzen imorse när vi körde koreografi, det gick så fort så minns inte riktigt hur det hände men vet att det var i samband med ett hopp iallafall, antingen när jag landade eller när jag tog sats inför hoppet, så hamnade jag jävligt fel o fään va ont det gjorde. Har fortsatt göra ont (värka) sedan dess, den är lite svullen o gör ont att gå på :( Vet inte om det är en stukning eller vad faaan det är men jag HOPPAS att det inte är något värre så jag kan komma tillbaka snabbt! Det måste jag! Måste få dansa! Åhhhh så jävla frustrerande! Jag som var så glad igår för att jag klarat mig utan någon skada/sjukdom eller något hittills medans många i klassen råkat ut för det :S Självklart skulle nåt hända bara för det! Aja, det är bara att acceptera läget, bita ihop o komma igen!
Nä nu måste jag hämta tvätten, sedan blir det viloläge i soffan framför tv:n, tur att det är Idol sen :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag lottar nu ut ett kylskåp med vitamin well's drycker. Var gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html

2009-09-11 @ 13:44:48
Postat av: Verran

Usch vad typiskt då =( Hoppas du känner dig bättre i foten snart <33

2009-09-11 @ 16:53:49
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

Usch vad typiskt då =( Hoppas du känner dig bättre i foten snart <33

2009-09-11 @ 16:53:54
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0