Sääääffle

Nu är jag hemma i Säffle igen :)
Kom hem inatt o älskling hämtade mig o så åkte vi hem o la oss direkt. Faaaattar ni vad underbaaar känsla att sova tillsammans igen! Tror jag somnade leendes ;P
Idag blev det ingen sovmorgon inte, hade tid på banken vid 10. (Om man somnade efter 3 är det inte sovmorgon iaf:P) Efter det fram tills nu har jag gått igenom hela mitt rum o lagt/ställt allt som jag ska ha med mig till Sthlm på ett ställe. Ska bara lägga allt i flyttlådor/kassar o montera isär några av möblerna också, sedan är det mesta klart! Imorgon återstår att få ut allt till bilen/släpet också;P Det lär ju ta sin lilla tid!
Nu ska jag snart möta upp Mikaela (ääääntligen får jag träffa henne igen!) för att ta en sväng på stan, det är nämligen, passande nog, marknad här nu :) Maaaarten ;D Ska bli myys! Köpa marknadsgodis o grejer ;P
Senare i eftermiddag ska jag o baby ut o äta någonstans,
efter det blir det bara myskväll här hemma. Hinna umgås med familjen eftersom jag o Ea åker till Sthlm imorgon igen. Shit alltså, förstår inte hur vi ska hinna allt när vi kommit fram, men det löser sej väl på nåt sätt! Kan ju i förväg säga iaf att jag inte kommer ha tid till att blogga något. Vet förresten inte när jag får internet heller, ringde igår o beställde internet o tv-kanaler till nya lägenheten men det skulle dröja ett tag innan det kom igång.. Bajs...=S Får försöka klara mig ändå ;)

Nu ska jag fortsätta greja i mitt rum!

Hoppas allt är bra med er,
ha en fin helg!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0