Förlåt

Alltså, jag vill bara be om ursäkt till alla er som går in på min blogg flera ggr om dagen för att titta om jag skrivit något nytt (sidvisningsstatistiken säger endel...) men blir lika besvikna varje gång. Haha nu har jag allt höga tankar om mig själv men jag antar iaf att ni hoppas på nya inlägg då vissa av er tittar in så ofta. Har inte så mkt att säga till mitt försvar mer än att jag mår sådär just nu o inte riktigt känner för att blogga, då jag inte har så mkt annat inom mig än jobbiga känslor just nu så patetiska sångtexter är vad ni får stå ut med. Nejdå, jag lovar, lovar, lovar att bättra mig, ska bara försöka hitta tillbaka till den riktiga Madde först. Vet inte riktigt vad som orsakar allt detta, lever ju min dröm här, får dansa varje dag (o alla lektioner e superroliga, lärarna är verkligen på riktigt asgrymma!) o klassen e jättebra o jag älskar Sthlm. Eller gör jag det? Älskar dansen här iallafall, inte hunnit fått så mkt uppfattning om resten än... Men jag antar att ensamheten o saknaden av familjen, pojkvän o tryggheten är det som spökar, eller ja, gör allt värre iallafall. Inte så kul att behöva va själv i allt detta. Men imorgon kommer äääntligen älsklingen hit igen o då blir det förhoppningsvis bättre. Ska även ha klassfest i helgen, ser fram emot att lära känna alla bättre! Ska försöka hinna med Idas inflyttningsfest också! Blir nog en rolig helg med andra ord! Men först väntar en dag med dans imorgon från 8 till 17! Börjar egentligen 9.30 på fredagar men vi har en duett-läxa tills på måndag så jag o Linnea som jag ska göra min med ska försöka bli klara med den imorrn! Får väl försöka sova nu då men är inte det minsta trött så vi får väl se hur det går, inatt somnade jag halv 5.....=S Men vi hörs nog på lördag igen, kaanske imorrn om jag hinner!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Ok låter som en skitkul helg :) Jag vet inte vad som händer här faktiskt,börjar känna mig förkyld så vi får väl se =P

2009-09-04 @ 11:45:57
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Ok låter som en skitkul helg :) Jag vet inte vad som händer här faktiskt,börjar känna mig förkyld så vi får väl se =P

2009-09-04 @ 11:46:02
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0