Bilder från min o babys 1-årsdag

Här får ni äntligen bilderna från min o Ea's 1-årsdag, som var den 23:e augusti, men bättre sent än aldrig eller hur ;) Vi hade iaf världens mysigaste o perfektaste dag! <3



Haha Ea är så jäävla söt! "Pinglan" skrev han på kuvertet (höhö;P) o hur sött e inte kortet dåå hahaha, ett barnkort, bara för han tycker ja e hans prinsessa;P O på insidan stod det "Grattis" eller nåt egentligen, så satte han en klisterlapp över för han så gärna ville ge de kortet, hahahhaa aaaew, fan va ja skratta ;)
Han e special, my boy ;P


Dirty mirror


L O V E


Baby på en skitmysig restaurang i Gamla stan


Fiiiiinaste som finns!


Smiiiiile


:D


Love you!


Grillad entrecote m pommes, mmmmmm


Efteråt strosade vi runt i gamla stan med en glass i handen, bestående av 3 glasskulor (jag tog jordgubb, choklad o knäck;P), mjukglass o chokladsås <3


Jag har världens underbaraste pojkvän!


Kommentarer
Postat av: Verran

Gulliga bilder :D Allt bra med dig?

<3

2009-09-08 @ 14:07:04
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: mikkaan

hahaha exakt det kortet jag köpte till filip när han fyllde år sist :P

2009-09-08 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0