Efter solsken kommer regn?

Det har varit en riktig skitdag idag. Usch o fy. Vill bara glömma denna dagen o starta om på nytt imorgon! Nu ska jag packa lite för jag har precis bokat sista-minuten-tåg hem imorrn direkt efter skolan, äääntligen får jag träffa min finaste baby igen efter 3 långa veckor utan honom :( ♥ Hoppas på fint väder också för vi har planerat massa utomhusmysigheter på 1:a maj, bl.a. picknick såklart ;) Ska bli en sån mysig helg! På söndag är det Move it's dansuppvisning också!
Men först väntar en skoldag med föreläsning, utvecklingssamtal med Annette (i jazz), modernt o street med Sabina Dalfjäll! Lugn o skön fredag ;)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Veronica <3

Hej sweet, allt bra med dig?=)

2010-05-03 @ 16:25:34
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0