Långfredag

Halli hallå!
Har haft en asrolig dag:D Har varit på kalas hos Ea's föräldrar hela dagen för att hans pappa o hans ena bror fyllde år, yes dom fyller på samma dag, lite coolt sådär vettni. Det bjöds på påskmat o massa goda efterrätter o var skitmysigt. Har sedan jag kom hem för ganska många timmar sedan suttit o spelat tv-spel (tetris attack på supernintendo FTW!) med mina bröder o jag vet inte riktigt vad det är med mej denna kväll för jag har skrattat precis hela tiden åt allt o ingenting, mest åt mej själv o allt konstigt som flög ur min mun xD Men fyfaen vad kul det varit. Nu ska vi spela lite sällskapsspel ist med mamma också o så ska jag längta lite tills baby kommer hit inatt o kryper ned hos mej ♥ Han är nämligen ute o svirar lite med sina grabbs ;P
Längtar även till imorgon väldigt mkt! På förmiddagen ska jag o my friends ut till Ida på landet o klappa lamm! Iiihhh, haha, lamm är det sötaste som finns:D Sedan blir det påskmiddag hos mormor o morfar o sedan FEEEEST såklart!

Nu ska jag ner o umgås.
PUSS

Här får ni ett roligt videoklipp som jag o Andreas suttit o skrattat åt idag :D :


Hahaha det roligaste är "du täcka ål" när det är en bild på en ål o så kommer det händer, hahahahahhahaa har ja kass humor eller xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0