Miss you love

Är fortfarande inte frisk så det har varit väldigt jobbigt att ta sej igenom dagen idag. Fast kul samtidigt såklart. Vi har haft balett, Thriller-rep, replik-rep o modernt.
Har haft endel att göra efter skolan också så jag står o lagar mat nu. Sedan blir det dusch, Hollywoodfruar o sängen. Är så jääkla trött, kom hem sent igår o la mej inte förrän runt 2 kanske, sedan vaknade jag såklart o hostade hela tiden. Får hoppas jag sover bättre inatt!

Buuuu, jag saknar Ea så otroligt jävla mkt redan :( Det gör fan ont, vill inte vara så långt ifrån honom! Ge mej juni NU!

Jaja, jag måste fortsätta här. Hinner inte lägga in några bilder från påskhelgen nu, o lär inte hinna imorgon heller för vi ska träna efter skolan, till 8. Vi får se när det blir helt enkelt :)

Hoppas ni har det bra söta läsare!

PUSS!


Två bilder från förra helgen iaf :) Baby o jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0