Onsdag

Har haft en bra dansdag med en av de roligaste streetlektionerna någonsin imorse, nämligen med grymma Sabina Dalfjäll. My god! Lätt en av de skönaste koreografierna ja nånsin gjort! Loved it ;) Vi ska ha henne på fredag igen o det ser jag fram emot!


Hon är inte bara en grym dansare utan jävligt snygg också, fuskiga människa!

Sedan hade vi breaking, street igen (fast vi hade utvecklingssamtal, med Robban) o sist balett. Margarita (vår balettlärare alltså) är verkligen som natt o dag! Ena stunden suger vi o nästa stund hyllar hon oss. Det sistnämnda gjorde hon idag o jag tror vi alla blev rätt förvånade. Men det är så kul med beröm från henne för när hon väl säger nåt bra vet man att hon verkligen menar det. "Jag kan inte ljuga. Är det skit säger jag att det är skit. Är det bra säger jag att det är bra." Haha. Idag var hon verkligen jättepositiv o snäll, sköönt:)

Har hållt på för fullt här hemma sedan jag kom hem o nu ska det bli riktigt skönt att sova!

Jag har förresten precis betalat in sista hyran för denna lägenheten. Det känns sjukt konstigt, det har gått så himla fort o snart bor jag inte här längre. I denna lägenheten alltså, staden hoppas jag däremot att jag ska flytta tillbaka till till hösten! Men jag kommer sakna denna lilla mysiga lägenhet :) Men jag vill never again bo så långt utanför stan..
Wiie det pirrar i mej när jag tänker på att nästa gång det är dags för hyra så blir det tillsammans med baby ;) LÄNGTAR! Jag ska alltså flytta in i hans lägenhet i juni, o så ska vi bo där tillsammans under sommaren o sedan får vi se till hösten var vi hamnar, men som sagt, förhoppningsvis Sthlm ;D

Nu MÅSTE jag göra mej klar o sova.
PUSShej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0