Rep, rep, rep

Tjaaaa mina vänner ;)
Kom hem jättesent igår eftersom vi tränade efter skolan så hann/orkade inte blogga, blev sängen på tooook för sent ändå. Har verkligen lagt mej för sent alldeles för många nätter i rad nu, e extra jobbigt också när man inte kan sova nåt bra för att man vaknar o hostar hela tiden...=S Har iaf insett att jag nog inte är sjuk after all utan att det är min jäkligt jobbiga allergi som satt igång =S Har fixat mediciner nu iaf så det ska nog bli bättre snart! Hostar o snorar som en galning o har haft konstant huvudvärk i över en vecka nu :(

Dagen idag har varit riktigt bra, skön skoldag! På lunchen satte vi oss ute i solen o åt o sedan blev vi kvar där o steeeekte resten av tiden, så jäääkla gött, det kändes som sommar! Man blir så glaaad:D

Det börjar dra ihop sej för turné nu, på fredag eftermiddag åker vi till Eskilstuna där vi har våran första föreställning, på lördagen. Ska bli så skojigt ;D'
Vi håller på o repar för fullt i skolan, koreografirep, klädrep, replikrep... Imorgon o fredag ska vi köra allt med lite publik också ;)
Har faktiskt ett litet videoklipp att visa er, från förra veckan när vi repade Thriller, som vi i klassen koreograferat själva i sista minuten eftersom en av streetkoreografierna inte blev av (våran lärare blev skadad o kunde inte göra klart den med oss), den har sett helt kaos ut hela tiden o vi har försökt få den borttagen men vi blev tvungna att ha med den så vi fick göra vad vi kunde o försöka få ihop det till något någorlunda bra iaf:P Haha. Den ser som tur är mkt bättre ut nu iaf o blir säkert bra tillslut på scenen.
Here it is:



Nu ska jag laga mat, äta, diska, duscha o sedan titta på Andra Avenyn (o snegla på Anna Anka söker assistent om jag hinner;P) innan jag ska söööööööööve som en geeeeet!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0