Roligaste dagen!

Jag är helt slut o huvudet känns som det är hundra kilo tungt efter en väldigt fysisk dag i skolan. Vi körde o körde o körde på alla fyra lektionerna o FYFAN vad skönt det är, vill ha det så jämt! Baletten var grymt jobbig idag (o det gick sådär också kanske, Margarita kallar oss "blöta hamburgare" o "säckar" hahaha, "det är smuts! smuts, smuts, smuts!" ^^), det är verkligen 1½ timmes styrkepass! Jazzen var också väldigt svettig, vi verkligen köttade på (hah) o FYFAN vad rolig klass det var! Nya diagonaler o ny koreografi som var GRYM! Exakt sån stil jag gillar :) Längtar tills nästa jazzklass! Älskar att köra på också med typ tusen nya steg på en gång, det är svårt men en utmaning samtidigt o skönt när man väl sätter det! Efter lunch hade vi popping med Damon, otroligt svårt som vanligt o krävande både fysiskt o psykiskt, men även lika kul som vanligt :D Sist hade vi vikarie eftersom Niki var sjuk, så vi fick ha commercial (med nån jag inte minns va han hette) o lite omväxling är alltid kul. Det var sjukt svårt men skojigt o svetten bara rann efteråt! ÅÅÅhhhh vilken rolig o bra dansdag!

Har precis käkat massa mat o tagit det lugnt en stund.
Ska duscha nu o har som mål att somna före 10 idag! Håll tummarna åt mej ;P

Puss på er


min braiga o underbara klass ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0