Sunshine

Tjenis!
Jag håller på att laga mat (kassler, mmm) o tittar samtidigt på Halv åtta hos mej o tvättar OCH pratar med baby i telefon ;P Produktiv yes! Haha vet inte vad det är med det programmet förresten, men jag gillar verkligen att titta på det ;P Fan vad Helge är ful ^^

Det har varit en jättebra o rolig dag i skolan idag med balett, popping (med en asgrym fransk tjej), danshistoria o modernt. Vädret har varit såå underbart så såklart satt vi ute i solen på lunchen, det kändes som sommar!! FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Gaaah! :)

Ska betala räkningar, boka hemresa (ska hem i helgen, wiie), äta, diska, hänga/vika tvätt o duscha också o jag behöver lägga mej i tid så detta får bli allt för idag. Känns som alla dagar består av alltför mkt måsten o tråkigheter, menmen, det är bara att göra allt o just nu gör det inte mej så mkt för jag är så jäkla glad ;D

Hörs imorrn!

Kisses


Snart får jag träffa min heta baby igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0