Påskloooov

Nu sitter jag på bussen påväg heeeem till Säffle för 10 dagars påsklov! Wiiiiiiiiiie!
Har som ni säkert förstår, eftersom jag inte bloggat, haft kinda fullt upp det senaste, känner mej helt slutkörd nu så lovet kommer perfekt! Då har jag tid att skriva här med ;P

Vi var egentligen lediga idag men eftersom vi drar iväg på turné 5 dagar efter lovet så träffades klassen ändå för rep av alla elevkoreografier o sedan genomdrag av hela föreställningen. Seriöst, föreställningen kommer fan bli asbra!!! 19-20 maj på Dieselverkstaden is the place to be!

Har förresten lite bilder från helgens roligheter att lägga upp men tar det nån annan dag för nu ska jag försöka hitta bra musik + koreografera. Jag ska nämligen ha 4 workshops nästa torsdag med min f.d. (buhuu) dansförening Move it (yeaah!), ska ha 3 street o 1 jazz! Det ska bli grymt kul, jag saknar verkligen att undervisa! Ska va i danslokalen o träna/förbereda inför det några timmar varje dag fram tills dess, så de får nånting riktigt bra ;) Sedan ska jag o Mikaela träna massa också eftersom vi bestämt att vi ska göra en dans tillsammans på deras terminsuppvisning i maj :) Kuuuuuul! Fast mitt knä behöver vila :S

Åhhh jag är så lycklig just nu!!! Det är sol, vår o påsk, jag ska få umgås massa med min familj, pojkvän o mina kära vänner som jag saknar o DET ÄR INTE LÅNGT KVAR TILLS DET ÄR SOMMAR! Längtar som faan, av en speciell anledning ;P

Puss på er


Om 3 timmar får jag krama o pussa min baby igen <3
(haha fint med besticken där i högsta hugg;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0