Inget lov här inte

Tjeena! Sitter ute på altanen i solen o har det jääkligt gött! Skriver packningslista (gör alltid det så jag inte glömmer nåt) för om några timmar åker jag tillbaka till Sthlm! Har precis bokat sista minuten-tåg. Det kommer bli bajsjobbigt att vara utan Ea i 3 veckor nu efter detta underbara lovet men man får tänka att det är bra om tiden går framåt för jag vill ha sommar o flytta in hos baby ;P
Det ska bli grymt kul att dra ut på turné med klassen också vilket vi ska göra redan på fredag! Ända till lördagen veckan efter är vi ute, hoppas på 9 otroligt roliga dagar ;D

Hade ju planerat att hinna blogga rätt mkt under lovet men det har ju gått sådär.. Har knappt haft något lov, förrän nu de senaste dagarna (helgen med andra ord) eftersom jag varit SJUK sen i torsdags! :S Eller jag är fortfarande, fast det är bättre. Har ingen feber eller ont i halsen längre, men hostar fortfarande o är jäkligt snuvig + huvudvärk som inte vill ge sej. Men imorgon är det dags för skola igen så det är bara att hoppas att jag är ännu bättre till imorrn!

Har som sagt haft ett rätt busy lov, mestadels eftersom jag tackade ja till att hålla i fyra workshops i torsdags, 3 i street o 1 i jazz o sådant tar ju ett tag att förbereda om man vill göra något bra. Saknar min gamla dansförening o att undervisa så mkt så det var klart att jag ville göra det, även fast min kropp o mitt knä behövde vila. Det var iaf värt det för det var skiitkul i torsdags o eleverna(+ instruktörerna) var så duktiga så :)

I måndags hann jag med en snabb fika hos Fia med henne, Maja o Emma (som jag nog inte kommer träffa förrän juni nu) innan jag var tvungen att dra till danslokalen för att välja musik o börja göra uppvärmningar o koreografier osv. Var kvar fram tills kvällen o sedan åkte jag o baby till honom o hade myskväll med chips, popcorn OCH godis framför Johan Falk-filmen.
Tisdagen jobbade jag till 4, sedan var jag i danslokalen till 9 eller nåt o sedan hade jag o baby filmmys igen, Bröllopsfotografen såg vi, äntligen:P Men den var ju faen inte så bra som jag trodde, den enda som var rolig var Kjell Bergqvist, haha han är fan bäst :P
onsdagen gick jag från baby till stan på förmiddagen för att göra några ärenden, sedan blev det danslokalen igen fram till kvääällinga,
o på torsdagen var jag ju också i danslokalen hela dagen eftersom jag hade mina workshops. Var hemma 9 på kvällen typ o då var jag helt DÖD eftersom jag börjat bli sjuk redan kvällen innan =S Typiskt or what?

I helgen har jag iaf bara tagit det lugnt o myst med älskling o familjen. Mina underbara halvsyskon var här på middag (o tvspel;P) igår också :)
Sammantaget har det varit ett helt uuuunderbart lov som har gått alldeles för fort!

Nu har jag tjatat på massa här, vill skriva mkt för då får jag sitta här i solen längre ist för att gå in o packa ;P Men antar att jag får ta tag i de nu så det blir klart. Sedan blir det middag o efterrätt med familjen innan Ea kör mej till Karlstad! Tar tåget därifrån.

Har varit jättedålig på att använda kameran under veckan men har iaf en del bilder från påskhelgen som jag ska lägga upp some day when I have time.
Vi hööörs. Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0