Flytt o första sälj

Det har varit full rulle kanelbulle hela helgen, har inte haft en minut över, har knappt ens sovit på 3 dygn typ, så nu är jag helt sluuut o ska duscha o lägga mej.
Tänkte mest säga att flytten har gått super, har fått det supermysigt här i lägenheten, gillar den verkligen:) Dock saknar jag baby redan.....=S

Idag var det dags för första riktiga jobbdagen, dvs ordinarie schema precis hela dagen, med 4 säljpass. I torsdags var det ju bara utbildning, o i fredags var det utbildning o sedan fick vi börja ringa halva dagen. Plus slutade 16 båda dagarna. Men idag var första heldagen som sagt, 8-17 o det har gått mkt bra:) Man brukar oftast inte sälja något i början, men veet ni? Jag gjorde min första order idag :) Wiiie! Låg i som fan o tjötade med samma person i typ en kvart o tillslut fick jag han på kroken ;) Kändes skiiiiitbra :D Dock får jag nästan dåligt samvete för det känns som jag "lurat" någon, fast det har jag ju inte utan jag hoppas verkligen att detta kommer gynna hans företag. Men man vet ju aldrig, eju det som e grejen.. Jaja äsch ni fattar väl inte va jag menar ändå eller bryr er;P Iallafall, nu är jag sjukt pepp inför imorrn!
Var utöver detta en rolig dag på jobbet i allmänhet, bl.a. körde vi världens sjukaste pictionary o charader på rasten ;) Mwahahaha sick people... ^^
Firade mitt sälj med godis från 4-gott o Fångarna på Fortet ikväll ;) Mys! Imorgon blir det DANS efter jobbet!
Nej, dags att få lite skönhetssömn....
(Har massa bilder men orkar/hinner inte nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0