Getting better

Jag börjat sakta men säkert get back on track again.
Är sååå mycket piggare nu,
även om jag inte är helt återställd o har endel dagar kvar på penicillinet..
Har missat alldeles för mkt pga den här skiten, 3 jobbdagar (började igen igår),
arbetsintervju för ett dansjobb jag ville ha, middag med tjejerna m.m. o även jobb på ett bröllop imorgon :S Jobbar redan på dagen då 9-16 o eftersom jag inte visste om jag skulle palla att börja nästa jobb direkt 17-20 så fick de ta någon annan. :S
Gah, pengar, tid o roligheter bara rinner genom fingrarna när man e sjuk, hate it!

Men nu är jag som sagt snart bra igen :) SKITGLAD är jag för det, o jag ber till Gud att jag aldrig
blir sådär sjuk igen :S
Nu blir det iaf jobb hela helgen o även mån-fre veckan efter,
det är det sista jag jobbar i sommar!
Then what? Only time will tell...


Åhh,
igårkväll hyrde jag o baby denna:


Han gick me på de för att de vart så synd om mej det senaste ;P
Så gjorde vi en varsin stor tallrik med ischokladglass, banan o chokladsås!
Som plåster på såren efter dessa dagar var det verkligen!
Såååå mysig o fin feelgood film!
O herre va många kändisar de klämt in ;P

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen,
har redan gjort mer än jag egentligen orkar idag..
PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0