JAG ÄR SÅ GLAD, ikväll firar vi... och imorrn kväll!

Just nu:


Hahaha. Jag o baby precis nyss.
Vi har likadana tröjor o myser,
har hyrt film (The box) och köpt godis, chips o cola!
UNDERBAR o soft kväll ska vi ha efter allt jobbande.
Vi ska FIRA!

Vet ni varför?
Av massa anlednigar ska vi fira:

Jag har jobbat klart (förutom onsdag nästa vecka) för sommaren
o baby har nu fått semester i en eller 2 veckor = wiiie:D Fan vad vi ska njuta o hitta på roligheter.

Jag fick ett paket från H&M idag med, ursäkta mej, SKITSNYGGA höstkläder.

Det är fredag, heeelg, utgång i Karlstad imorrn

Och nu till det som toppar allt så inni........

Jag har FYRA anställningsintervjuer till veckan,
3 på tisdag o en på torsdag..
Var undrar ni? Jo GÖTEBORG! Japp nu är det bestämt. Jag o baby ska flytta dit.
Jag vill bo i en storstad, jobba o dansa så mkt jag bara kan o hinner.
Då finns det två alternativ: Stockholm och Göteborg. Ea vill inte o kommer nog aldrig vilja flytta till Sthlm
så det fick bli en kompromiss och nu har vi besämt oss för Gbg, vilket faktiskt känns skitbra!
Fia o Maja bor ju där med;) O Karin i Trollhättan som är nära ;)
Iaf... Ea har inte fått jobb än, vi ska sätta oss o söka som bara PIP åt honom nu när vi äntligen är lediga o hoppas på att han också (eller vadå också, jag kanske får nobben på alla intervjuer:S) får ett jobb,
för så fort han får det kommer han också ner, men sålänge behåller han sitt jobb o vår lägenhet här,
o så tänkte jag att jag får hitta en lägenhet att bo i själv till att börja med.
En etta eller tvåa nära stan med inte alltför hög hyra,

o veeetni?
Fick ett samtal för några timmar sen om en lägenhet nära stan,
en tvåa på Hisingen, 9 min från stan med biiillig hyra, jättefin, omöblerad, som skulle hyras ut 1 sep-31 okt, han som ringde var tydligen från Säffle från början o kände Ea's bror, därför hade han valt mej före alla andra, hallåå hur mkt tur kan man haa,
så om jag vill ha den får jag den, ska på visning på tisdag när jag ändå ska på mina 3 intervjuer :)
Wiiiiiiiie är så glad!
Eftersom det är en tvåa kan ju Ea bara flytta dit såfort han också fått jobb,
så kan vi fortsätta söka lägenhet på plats sen :) Har ju den ändå tills november..

GAAH visste väl att allt skulle ordna sej ;) Är så happy! Gbg here vi come ;D
Okej då, ska va tyst, inte ta ut nåt i förskott nu,
det är bara att hoppas på att det går bra på någon av anställningsintervjuerna,
gör det inte det får jag fortsätta söka som en galning, ta en heldag i Gbg o gå runt med mitt CV överallt
FÖR JOBB SKA JAG HA!
Har en anledning till varför jag vill jobba o spara pengar sörrni ;)
OCH SNART FÅR JAG ISF DANSA IGEN:D

Well well, ville bara berätta alla dessa goda nyheter för er,
nu ska jag o baby mysa som fan.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis! Gud va kul :) Lycka till på intervjuerna! Kram

2010-08-15 @ 13:07:31
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0