Inställt

Vaknade för någon timme sen, men ligger fortfarande kvar i sängen, har ändå inget att göra idag.
Skulle ju egentligen varit i Gbg på lägenhetsvisning men den jävla bruden skickade ett mail sent igår om att det var inställt för hon redan hade hyrt ut den! Vafan?! Det suger jävligt mkt, dels för att jag verkligen ville ha den lägenheten och dels för att jag nu bokat tåg för flera hundra i onödan! Gaaaaaah!
Ska ju liksom till Gbg imorrn igen, eftersom jag börjar jobba på torsdag så behöver vara där kvällen innan, så ska bo i Fias lägenhet fram till helgen. Så när jag frågade bitchen om det var okej att komma på onsdagen istället, för att jag annars skulle få åka fram o tillbaka på tisdag o sedan dit igen på onsdag o att det blir lite mkt pengar, så sa hon att nääääääe alla andra kommer på visning på tisdag o jag vill bestämma mej tills på onsdagen om vem som ska få hyra den så om du vill ha nån chans på den får du komma på tisdagen, fundera över hur du vill göra blablaaaa o självklart ville jag ju inte missa min chans så jag tänkte att jaja jag får väl lägga ut några hundralappar extra då o åka till Gbg på tisdagen också, så går man o bokar tåg o allt o sen hyr hon ut den till nån annan innan visningen varit?! DÅÅÅÅÅÅLIG STIIIIIL!
Alltså jag är såhäääär arg:


Don't mess with me!

Jaja, nu får jag en skön slappisdag hemma istället.
Ska börja med att äta frukost, diska, dammsuga + skura golven o sedan sätta mej o söka lägenheter.... weeei sounds like a fun start on the day ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0