Lägenheten

Här har ni lite bilder på lägenheten som jag tog när vi var där igår:


Visst är den fin?:)
Det är alltså en 2:a, ca 8 minuter från stan och jag får den helt omöblerad,
eller delvis möblerad om jag vill. Men eftersom jag o Ea (förhoppningsvis, om vi hittar nåt!!)
ska flytta vidare inom Gbg sen är det ju bara skönt att redan ha endel möbler där..
Det är en studentlägenhet så hyran är riktigt billig också, kan liksom inte bli bättre :)

Ea har inte fått något jobb i Gbg än, eller han har inte börjat söka än rättare sagt men det ska han göra nu så jag hoppas han också får nåt snart, så han kan säga upp sig på sitt nuvarande jobb för det är ju en månads uppsägningstid med, så antagligen bor jag i denna lägenheten själv de här två månaderna o så hittar vi en större tvåa tillsammans sen (denna är 46 kvm tror jag), det är ju inte förrän november så då lär han väl ha fått nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0