Life's good

Sitter på tåget på vem hem till Säffle nu, va tvungen att åka hem eftersom jag ska flytta i helgen :) Ser sååå fram emot det! Så imorgon blir det fullt upp med att packa ned alla mina saker i flyttkartonger osv o tidigt på söndag bär det av till Gbg igen, Ea har lånat sin firmabil + släp ;) Han ska hjälpa mej att flytta, såklart, fast sen måste han tillbaka hem på kvällen eftersom han jobbar tidigt på måndag :S Hoppas han snaaaart har jobb i Gbg han med o kan flytta in me mej;)

Jag är helt slut nu o har huvudvärk som inte är av denna värld men det har verkligen varit två underbara dagar på nya jobbet:D Har haft skitkul verkligen and I really mean it ;) Jobbet är mkt roligare än jag trodde o bättre kollegor går nog inte att få! Så jag trivs svinbra ;)
Var fest på jobbet direkt efter jobbet idag, jag var med så länge kan kunde iaf! Tråkigt att åka men det blir ju fler ggr! Jag får mysa med min baby ikväll istället som jag längtat myyyycket efter! ♥

Åhh vad livet känns underbart just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0